Opţiuni livrare şi costuri

Preturi

Preturile afisate pe site sunt valabile numai pentru comenzi online.


Ambalare

Produsele sunt ambalate corespunzător pentru transport sigur:

  • protecţii pe cant pentru mobilier fragil,
  • cutii special concepute pentru manevrare uşoară şi lipsită de riscuri
  • cutii şi suporturi de lemn pentru mobilier lipit sau extrem de fragil. 

Atât ambalarea produselor cat şi materialele folosite pentru ambalare sunt incluse în preţul produselor afişat pe site. 

Produsele sunt asigurate pe timpul transportului.


Livrare

Livrarea produselor se face numai prin Express Courier şi este disponibilă în marile oraşe ale ţării. Pentru costurile legate de transport va rugăm să ne contactaţi. Comenzile pe teritoriul României ce depăşesc valoarea de 800 EUR + TVA beneficiază de transport gratuit.

Termenul de livrare este afişat pe site şi diferă de la produs la produs. De asemenea, preţul afişat este estimativ şi va trebui verificat şi confirmat de unul din operatorii noştrii. În cazul în care produsele comandate au termene de livrare diferite, se va lua in considerare termenul de livrare cel mai mare, pentru ca livrarea să se facă o singură dată. 

Livrarea comenzii se face numai după achitarea integrală a contravalorii produselor şi intrarea banilor în contul Glass Expert. În momentul în care comanda este preluată de curier (48 ore înainte de livrare), clientul va fi contactat pentru informaţii legate de adresă, data/ora la care poate prelua comanda.  Durata maximă de plasare a comenzii la adresa specificată este de 72 de ore (în funcţie de locaţia aleasă).

La plasarea comenzii clientul se obligă să completeze corect şi complet adresa de livrare. Eventualele costuri rezultate din completarea adresei în mod eronat sau revenirea la adresă (în cazul în care clientul nu este la adresă în momentul livrării) vor fi suportate de client

Firma de curierat (Express Courier) are exclusiv rol de transportator. Încărcarea comenzii se face de către echipa Glass Expert, iar descărcarea şi cheltuielile aferente vor fi suportate de client.

Clientul este obligat să inspecteze comanda de faţă cu un reprezentant al transportatorului în momentul primirii produselor. Reclamaţiile ulterioare privind zgârieturi, defecte sau alte inconveniente NU vor fi acceptate după plecarea reprezentantului firmei de curierat.

Clientul este obligat să asigure descărcarea comenzii în siguranţă şi în cel mai scurt timp posibil.

În cazul în care descărcarea şi montarea mobilierului se vor face de către o terţă parte, vă recomandăm să programaţi montajul/descarcarea numai după ce livrarea a fost efectuată. Glass Expert NU va suporta eventualele costuri rezultate din daunele şi/sau penalizările cerute de terţa parte.

Pentru mai multe informaţii despre termenele şi condiţiile de livrare vă rugam să ne contactaţi. Trimiteţi întrebările dumneavoastră aici.


Retur şi Garantie

În temeiul O.G. 130/2000, Glass Expert accepta returul produselor comandate de pe site-ul www.glass4u.ro numai pentru produsele de serie aflate pe stoc. Produsele facute pe comandă sau care nu sunt pe stoc în momentul plasării comenzii nu sunt eligibile pentru retur.

De asemenea, beneficiază de opţiunea de retur numai persoanele fizice care plasează o comandă pe www.glass4u.ro. Persoanele juridice nu beneficiază de opţiunea de retur pentru nici unul din produsele comercializate de firma Glass Expert.  

Returul se accepta în decurs de 10 zile de la primirea comenzii şi numai dacă produsele sunt prezentate in ambalajul original, nu prezintă urme de folosire, nu prezintă defecte sau zgârieturi şi sunt însoţite de factura şi chitanţa eliberate de Glass Expert la livrarea comenzii. Costurile de retur sunt suportate integral de client.

În cazul în care unul sau mai multe produse Glass Expert prezintă defecte pe perioada de garanţie, ele pot fi inlocuite (dacă acest lucru a fost acceptat la livrare). Solicitarea de înlocuire pe garanţie se face în scris şi se ataşază fotografii care să ateste problema semnalată. Odata primită sesizarea dumneavoastră, echipa Glass Expert vă va raspunde în cel mult 48 de ore.